

ترسل الإجابات الصحيحة يومياً قبل نزول الحلقة الجديدة علي إيميل Support@audiohatdar.com أو علي تواصل معنا الموجودة داخل تطبيق أوديوهات. الجوائز: ٢ فائزين عشوائيين فى كل حلقة باشتراك شهرى مجانى . حظ سعيد .. لكل المشاركين خالد >> باسم أمين علي >> حمزة أبوسليمة الأب >> محمد عامر علياء >> سلمى درويش يحيى >> باسل سعيد ريم >> جنى الشناوي بوستر >> سمر علاء الدين مونتاج >> مروان خميس هندسة إذاعية واخراج >> عمرو يسري
الاب هو القاتل لانه كذب لما قال انه صحي الساعة ١١ لكن مراته قالت ان قلق وقام شرب الساعة ٨ لما كانت رايحة الشغل

بصوا بقا انا مش مقتنعة خالص بالاب لانه انت عاطينا انطباع انه منفتح فى تعليم البنت وتركها لتعمل مضيفة وتسافر وترجع براحة شغلها إنما الموقع انها تكون بنت مرات ابوها اولا مش أصحاب وثانية لسة مضروبة علقة منها فدخلت وهى نايمة بعد ماسمعت اخوها بيقول لباباها فتش فى فونها ،فتحت الشنطة وفتحت الفون وحاولة تستغل الموقف وتبتزها فالقتيلة استفزتها فكتمت نفسها وهى متغاظة منها وسرقت الفون وطلعت
لا هو ابوها فعلا لانه عرف سلوكها ،هو سايبها تشتغل مش سايبها تعمل علاقات غير شرعية فيه فرق دا مش انفتاح

صح جدا، شخصية الاب منفتحة ومش باين انه شديد بدليل انه مزعقش او اتخانق مع بنته بليل، وكمان لو هي هيقتلها عشان غلطت مع حد وعايز يغسل عاره زي الصعايدة مثلا مش هينكر تنه قتلها، والموضوع اصلا لسه في إطار الشك في سلوكها، والأسهل كان يروح يكلم الطيار
القصص جميله بس بصراحه اداء الممثلين مش زي المعتاد من اديوهات وجنايات باستثناء باسم امين طبعا
فعلا ادائهم ضعيف ومفيش انفعالات علي غير المتوقع من فريق اوديوهات

ممكن تبقيوا تكتبوا اسماء الأصوات بعد إذنكم

باباها اصلا ده مش صوت اب زعلان علي بنته بيتكلم ببرود جدا وكانه بيتكلم علي انها مسافره مثلا

افتكر الاب شاف الموبيل عرف ان بينها و بين محمد حاجه فاتعصب عليها و قتلها
الاب لانه متماسك جدا وكمان كدب لما قال إن الاولاد كانوا بيتخانقوا مع بعض فى حين أن الخناقة كانت كابينه هو ويحيى وبنته وكلام يحيى وريم كان متطابق وعكس كلام الاب

الحمد لله أن الاحساس لشخصية الأب وصلك مظبوط يا محمود ، بالتوفيق ، دمت سعيدا @Mahmoud

ابوها
الأب هو القاتل

اخوها
بباها
ريم

هو تقريبا أبوها دخل عليها وقالها" بيدي.. أطهرك مالخيانة يا بنيتي"🔪
😅😅😅😅😅

ابوها وشكرا علي الجايزه ادوها لصديق تاني اصلي انا اشتراك سنوي😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
الإجابة اصلا مش من التعليقات 😀

باباها
والدها لانه أخفى استيقاظه عند خروج زوجته للعمل
باباها
الاب لانة خبى انة صحي قبل الساعه ١. و هو الوحيد اللي هيكون عايز يخبي الموبايل و اللي اكيد في دليل ان البنت تعرف الشاب اللي وصلها دة مع ملابس نومها المش مناسبة دي. طبعا خبا الموبايل لانة مش عايز فضايح بعد موتها او لان الصور هتكون دليل انه قتلها دفاعا عن شرفه.

باباها علشان قال نومه ثقيل بالرغم من انه قام الساعة ٨:٣٠ زي ما قالت مراته وكمان علشان هدوم نومها المفتوحة شويتين ، وجود رسايل او صور علي الموبيل ممكن تأكد على أنها على علاقة وبالتالي والدها متمالكش نفسه !!! ولكن يبقي سؤال ازاي فتح الموبيل ؟!!!😁😁
هى الحلقة جميلة والله وتشكروا على المجهود بس احنا عاوزين جنيات بتاعتنا الجامده

دى فوازير خلال شهر رمضان بس ،بعيدا عن السلسلة
ابوها
ريم اعتقد
باباها وربنا يستر
طيب كويس انى فكرت فى اللى فاتت صح 😅
باباها
باباها
ما شاء الله كل الناس شكت في الحاج، شكلنا هيبقى وحش اوي لو مطلعش هو 😂
اعتقد باباها
فكرت صح فللى فاتت 🥳 الفوازير دى حلوة و كلكوا هايلين كل سنة وانتوا طيبين 🤩
باباها ممكن اكتشف انها على علاقه مع زميلها بعد ما شك فيها و فتش الشنطه و موبايلها الصبح و غير كده مراته صحته الساعه ٨ ونص يعني ممكن راحلها علشان يحقق في موضوع امبارح و اتخانق معاها فقتلها
يعني كده هو آخر حد شافها و اول حد اكتشف الجثه و ممكن سبب القتل هو صدمته فيها لأن حسب كلام اخوها هو مصدقهوش ش لأنه كان واثق فيها
باباها
غالبا ممكن القاتل يبقي ابوها
باباها
ايوا بقى 🥳

😍😍😍