

رفعت اسماعيل >> عمرو يسري
عزت >> مصطفى عادل
رامي عطية >> أحمد مجدي
منى >> جنى الشناوي
مصطفى >> محمد غانم
هاني فهمي >> سعيد عامر
مادلين >> أسماء فوزي
أم مادلين >> سهاد الغنيمي
د.عماد بدوي >> باسم أمين
روزالين جيرث >> أسماء ماهر
م. عطية >> محمد نادي
هالة >> سالي أشرف
صفوت عبد الغني >> محمود عيسى
د.سام >> أحمد صميدة
العقيد >> أحمد طه
الكهربائي >> أحمد فوزي
الأم الأمريكية >> سلمى درويش
السيدة في التلفاز >> اجلال الاعصر
الرجل في التلفاز >> عبدالرحمن جابر
بوستر >> مايا البلتاجي
ظبط لغوي >> أحمد عتمان
ترجمة للعامية >> الشيماء
اعداد إذاعي >> وسام ابراهيم
مونتاج >> مروان خميس
هندسة اذاعية >> مروان خميس
اخراج >> عمرو يسري

اداء رائع أحمد مجدي ماخيب ظني من أسطورة بيت الأفاعي👏🏼 أستاذ سعيد شكرا بس الأداء مبالغ فيه نوعا ما كأنه القاء مسرحي + الصوت يغلب عليه الصراخ

صح فعلا و ياريت كان يكون بالعامية افضل

راوي خيال الضلاداء مبالغ فيه لدرجة الانزعاج

ايوة فعلا هو بطل بيت الافاعي انا كنت مش متأكدة .. كانت حلوة اوي فعلا وهنا برضو اداؤه حلو اوي مش عارفة مش بيطلع كتير ليه

جج

بسمع العدد دا للمرة التانية كل الفريق هايل بجد قوووى عمرو يسرى المبدع و صوته الجميل و أستاذ أحمد مجدى الفنان العبقرى و أداء سعيد عامر الهايل مع الموسيقى المبدعة . متعة حقيقية

سعيد عامر بجد فنااااااااان كبييير اسلوب وصوت واداء وتمكن 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

من حلقاتى المفضلة أصوات الرواة كلها تحفة خاصة المبدع عمرو يسرى مع الموسيقى الخاصة بالسلسلة جمال و حلاوة ♥️

رائعة فنية ماشاء الله الموسيقى و الأجواء خطيرة قدمتوه بأجمل شكل كالعادة 😍😍

و أخيييييرا الظلال كنت مستنيها من زمااااان .. عقبال الطوطم و الطفيل 😍😍

فيها رغي كتير و مش فاهمه ايه المضمون

كل واحد بيحكى قصته لما تخلصيها كلها هتلاقى القصة اتفهمت

تحفة تحفة قوووى من أجمل ماكتب الدكتور الله يرحمه وبجد شغلكم فوق الممتاز أستاذ أحمد محدى بجد جميل ومميز راوى ممتاز و طبعا النجم رفعت بتاعنا عمرو يسرى أحلى صوت ماشاء الله رووعة 😍😍😍

إيه الجمال دا حقيقى الأداء وهمى قوووى ♥️

عاش جدا شغل ممتاز 👍🏻

تحفه جدا ❤️❤️❤️

اوديوهات ترمومتر الحياة نبض الأرض أنها صوت أعشاش الطيور الساعة 5 صباحاً أنها ليست اوديوهات بل أمنيات إنها دنيانا التى نختبئ ونتخفى ونعيش داخلها عندما نريد الحياة الحقيقية

اوديوهات ترمومتر الحياة نبض الأرض أنها صوت أعشاش الطيور الساعة 5 صباحاً أنها ليست اوديوهات بل أمنيات إنها دنيانا التى نختبئ ونتخفى ونعيش داخلها عندما نريد الحياة الحقيقية

هو ليه بيولول كدا وصوته يجيب اكتئاب اقسم بالله ليه كدا وترتنى وتعبت اعصابى

ماهو الدور كدا فعلاً

عظمة الله ينور كالعادة عمرو يسرى و أحمد مجدى رائعين 👏🏻👏🏻

استنيت العدد دا كتير عشان أسمع الجمال دا كله خطير

جميلة جميلة 😍😍

❤️❤️❤️❤️

عدد روووعة و يستاهل ياخد وقت عشان يطلع بالجمال دا كله ♥️♥️

ليه اللغه الفصحي !!!!!!

عشان السرد يا جماعة دايما فصحى معرفش مستغربين ليه هو مش باين إنه سرد !!! ..دكتور أحمد كان متنوع جداا فى طريقة حكيه و أوقات كتير كان بيخلى فيه كذا راوى فى العدد الواحد زى دا

ليه جزء بالعاميه و جزء بالفصحى و مسرحى اوى Over شويه بصراحه

عشان دا سرد السرد دايما بالفصحى و الحوار دايما بالعامية مفيش جديد. وفيه حلقات بيكون السرد فيها كتير زى دى فهما بيعملوها زى ماهى لا جديد .المختلف هو القصة نفسها فمالهمش ذنب فيه .احنا زمان كنا بنقرا السلسلة كلها بالفصحى وإحنا أطفال الممثل عامل أداء مسرحى لانه بالفعل دا دوره فطبيعي جدا

أداء أكثر من رائع و عاجزة عن الشكر .. فرحت جدا لما لقيت اسطورة الظلال و كالعادة الأداء يفوق التوقعات 😍😍 سمعتها بعد منتصف الليل اثناء السفر و عشت اجواء مرعبة .. خاصة اني ماكنتش فاكرة القصة و مترقبة ايه اللي هيحصل و ايه سر الظلال ربنا يسعدكم دائما و الله لا يحرمنا منكم 🥰 ملحوظة : الناس المعترضة عالأداء!!! شكيت في نفسي اني فتحت تعليقات قصة تانية بالغلط 😅 .. دا الأداء كان عظمة جدا عامية و فصحى بس واضح ان الأذواق مختلفة كتير

صح جدا

المزج بين اللغة العربية الفصحى و العامية جميل و مهم، لازم نوازن بين اللهجتين ، احنا كعرب و مصريين لازم نبقي فاهمين الاتنين و بنتكلمهم ، مش فاهم سبب الاعتراض ليه. الأداء كان جميل كالمعتاد، شكرا لكل المؤديين.

هي اذواق ومش معنى ان رأيي غير رأيك انه اعتراض كل وتحد بيعرض وجهة نظره ال اكيد بنحترمها

الفكرة ان دا دايما طريقتهم الغريب هو الإعتراض على حاجة بقالها سنين و كأنهم أول مرة يعملوا كدا ..طول عمرهم بيعملوا السرد فصحى والحوار عامية مفيش جديد !

شكرا على القصة، ولدي ملاحظتين على القصة برأيي الشخصي الخلط بين الفحصى والعامية غير موفق وكذلك أداء المؤدي في قصة فقدت موهبتي مزعج وغير موفق. اداء مسرحي واستعراضي غير مناسب لرواية سمعية كأنه شخص يتلوى ومتشنج. برأيي هذا الجزء من القصة كان نشازاً وفقد شيئا ما من الدفئ السمعي. تحياتي لكم

بالعكس انا شايفة انه أعطى حياة للحكاية وانها مش مجرد سرد للحوار

شكرا عزيزتي شيماء على التعقيب، لكل شخص وجهة نظر واحترم وجهة نظرك. مع وافر تحياتي

اداؤوه المسرحى مقصود للدور دا تحديدا مش معنى كدا أنه دايما الأداء كدا و أكيد هتسمع حلقات تانية وهتعرف دا

إبداع جدا كل الأصوات رائعة

تحفه 👏👏👏👏 كل حاجه فالرواية تحفة من القصة لاداء القصه لصورة الغلاف

رووووعة أحلى أصوات وموسيقى رووعة عمرو يسرى و أحمد مجدى هايليين 🤍🤍

من أحب الأعداد لقلبى أصواتكم جسدت أجمل ذكرياتى ♥️♥️

تحية لكل مبدعين اوديوهات وعلى رأسهم استاذ عمرو يسري الروايه حلوة اوي وانتو فوق الممتازربنا يوفقكم دايما تحية لأستاذ سعيد عامر حضرتك مبدع ربنا يوفقك دايما

تحفة فنية ❤

إيه الجمال دا ♥️

إبداع بجد صوت عمرو يسرى الرائع و جميع الرواه هايليين ماشاء الله أحمد مجدى و سعيد عامر رائعين دايما

أداء عظيم جداا جداا متعتونا 😍😍

إيه الجمال دا ♥️♥️ جمال أداء وصوت عمرو يسرى و الموسيقى الروعة المناسبة جدا 🥰 صوت أحمد مجدى جميل و مناسب جدا سعيد عامر هايل حقيقى بأداوؤه الهايل للفنان الهيستيرى صوته معبر جدا جدا برافو 👏🏻

سعيد عامر ايه الأداء الاكتر من رائع ده انا منبهرة جدا مع العلم ان ده مش جديد عليك ولكن بتفاجأنا كل مرة طبعا عمرو يسري وأداؤه مفيش نقاش على جماله واعطاؤه روح وتجسيد وحياة لرفعت اسماعيل حقيقي كلكم رائعين والرواية دي انا بحبها اوي ♥️

ماشاء الله إيه العظمة دى

الله الله عدد عظيم بجد بسمعه بأصوات ميهرة وأداء مبهر .. عمرو يسرى و جمال صوته و أداؤه ،أحمد مجدى دايما رائع ، سعيد عامر عامل أداء روووعة و عبر بصدق عن مشاعر الفنان بجد 😍

تحفة أحمد مجدى و سعيد عامر عامل أداء هايل جدا حبيت جدا🥰🥰

عظيم جدا أداء رائع من الجميع .صوت عمرو يسرى ولا أروع أحمد مجدى أستاذ حقيقى سعيد عامر ممثل شاطر و عبر عن حالة الفنان بشكل هايل 👏🏻

عدد أكتر من راائع الأداء عبقرى من الجميع عمرو يسرى ،أحمد مجدى ، سعيد عامر 👏🏻👏🏻

4 feb 2026 تسليم ir zone 8

أداء فى منتهى الروعة برااافو

عدد هايل جدا عجبنى الأداء بشدة أصوات هايلة و أداء مناسب جدا لكل شخصية جميل 👏🏻

رهيبة حبيت كل الحكايات و الموسيقى مرعبة مع الأحداث أداء كل الفريق ممتتاااااز 🩷

تحفة فنية برافو مبدعين جدا

حبيت جدا الحلقة . الأداء و الموسيقى تحفة الممثلين هايليين بجد 😍

برافو أحمد مجدى وسعيد عامر أداء مناسب جدا و طبعا الصوت الرائع لرفعت عمرو يسرى 👏🏻👏🏻

كنت مستنياااها جدااا منكم أحلى دراااما بجد 😍😍

أداء عظمة جدااااا 👏🏻👏🏻

مبدعيين فوق الوصف حبيت جداا جدااا ♥️

الله الله ♥️♥️ إيه الأداء الجميل دا من الجميع

الله على الأداء السلس الجميل و الأصوات الرائعة 😍

ماشاء الله مبدعين دايما أداء هايل جدا جدا وموسيقى روعة

❤️😍❤️😍

بسمع ومتأكدة هستمتع بالأصوات الجميلة دى و الموسيقى الرووعة 😍😍

عمل رائع كالعادة 👏🏻

قاعد ابص على ظلال الناس 😂😂

😅😅

أحلى أصوات حقيقى الواحد بيسمعها هنا .كله مبدع ومناسب جداا لدوره الله ينور 👏🏻

رووعة أبهرتونى بالأداء و الموسيقى استمتعت جداا حلقة مهمة جدا فى السلسلة و نفذتوها بأداء و إخراج وهمى 👏🏻

تمثيل ممتع و حلقة روعة 😍

من أحلى أعداد السلسلة و منكم ممتعة 🥰🥰

اكتر عدد خوفني😱

أداء أكثر من رائع كالعادة من جميع الممثلين 👏👏

الله على جمال الأداء و الموسيقى العظيمة بتتفوقوا على نفسكم دايما 🥰

جامدين 👏👏 أحلى أداء و أصوات و موسيقى و مؤثرات

أداء فوق الرووووعة أبدعتم 😍

أحلى أداء تمثيلي من الجميع استمتعت بشغلكم قوووى 😍

أداء رائع و عبقرى من كل الممثلين جامدين جدا

أنتم أبدعتم كالعادة بإنتاج رووعة و أداء تمثيلي هاااايل وممتع جدا 😍

إيه الجمال دا وإيه الموسيقى التحفة دى حبيت أداء أحمد مجدى وبحب مشاراكاته كلها و كذلك سعيد عامر رهيب فى الدور قووى . حلقة مرعبة و بحبها

الصوت بالفصحي حاسه انه ai

وصلنا إن الناس بقيت تتلخبط بينهم !! 😅 الأصوات كلها ممثلين معروفين .اوديوهات معندهمش الكلام دا ومش محتاجينه

مجهود مشكور .. لكن أحب أقول ان استخدام الفصحى بدلاً من العامية قرار غير موفق .. بالمرة .. أول عدد من السلسلة ينتهي وانا مش مبسوط ..

إبداااااع واحتراف كبير جدا جدااا فى الأداء من جميع الممثلين من الأعداد المفضلة ليا و مكنش هيبقى حلو كدا غير بيكوا ♥️♥️♥️♥️

واحشتني يا ابو الرفاع 😍❤️

إيه الأصوات الجميلة دى و الأداء الجميل دا أحمد مجدى و سعيد عامر أبدعوا كالعادة برافو 👏😍😍

فعلا الصوت والاداء اكثر من رائع خصوصا سعيد عامر ❤❤

بحسها اتظلمت عشان جت بعد حامل الضياء حامل الضياء صعب تدخل في منافسة بصراحة علت التوقعات بشكل مرعب

لا خالص ممتعة جدا

هو دا الكلام

👍🏻

❤️❤️

إيه جمال الأداء و إحترافية التنفيذ و الإخراج شغل عظيم . وجهد مشكور 👏👏

أحلى أوديوهات ♥️

اوديوهات شكرا لمجهودكم الرائع .. الفصحي للاسف ضيعت كتير من جمال الأداء والزعيق والأداء المسرحي مبالغ فيه جدا في قصه خيال الظل

انا جربت اسمع اسطورة حامل الضياء قبل كده مكلمتهاش لنفس السبب الاداء بالفصحي مش مناسب للوايات الطويلة و اكيد في شارت للمستمعين حتي لو هنتكلم ان في اشقاء عرب بيتابعو التطبيق فمفيش حد عنده مشكلة مع اللهجة المصرية لانها اخف ومفهومة في كل الوطن العربي

دايما أوديوهات فى حلقات ماوارء الطبيعية بيسييوا السرد فصحى زى ماهو خاصة إنها فصحى بسيطة كنا بنقراها وإحنا أطفال طول عمرنا مالهوش علاقة بأشقاءعرب . لكن هما بيحافظوا على سرد الدكتور نفسه زى ماهو. وبيحولوا الحوار فقط للعامية .. وفيه بعض الحلقات اللى بيقدموها بالكامل بالعامية و دا فى حلقات الرعب فقط لأن كلها تقريباً سرد. ودا تفسيرهم من أول مابدؤووا

طيب لو هنتكلم عن اللغة انا ماعنديش مشكلة في السرد بالعربي اكتر من الاداء المقدم شوفي اداء عمرو يسري في السرد في اسطورة النبوءة و العراف كان الصوت هادي و مبحوح عادي و حتي الممثل محمد خميس ليه سرد بالفصحة كان اداءه جميل جداً و من اكتر الاوديوهات اللي معمولة بشكل جميل جداً من الاداء لكل الشخصيات و السيناريو باللهجة المصرية انا بستمع للرواية كدراما اذاعية مش بقراها فلازم يبقي في اختلاف في كل السيناريو و الراوي يتعدل بما يتناسب مع السلوجن اللي حطوه في بداية كل اوديو دراما هتعيشها يعني من الاخر بتحول الرواية لعمل درامي يبقي يتناسب مع المستمعين والوقت اللي بيتقدم من غير ما نغير جوهر واساسات الرواية لذلك اللهجة المصرية بتفرق في الاداء والسمع غير ان معظم المستمعين مصريين او ايا كان المستمع هيحب يسمع الرواية باللهجة المصرية الخفيفة علي اذن المستمعين وقلت قبل كده خصوصا في الروايات الطوية زي اسطورة حامل الضياء

@karim الفكرة إن هى دى طريقتهم من يوم ما بدؤوا السلسلة و قربت تخلص ! فغريب إنك حاليا بتقول يغيروا !! بعد ماخلاص فاضل كام حلقة !!😀

@karim حامل الضياء اغلبها اتعمل عامية بالفعل عشان كبيرة لكن دى مش كبيرة خالص ! 😀 إحنا اتعودنا عليهم عشان طول عمرنا بنقرا القصص دى بالفصحى البسيطة اللى كتبها الدكتور فمش تقيله خالص على ودانا ! معرفش ليه وعاوزهم يغيروا حاجة بقالهم سنين بيعملوها ! صوتهم حلو وواضح و القصة بسيطة لاحظ إنها قصص كانت مكتوبة للسن الصغير أصلا أومال بقى لو رويات تقيلة فعلاً هتقول إيه !

انا كمان كنت افضل تكون عاميه خاصة عاميتهم لطيفه وراقيه

الله على الأداء التحفة فوق الروعة ♥️

مفيش زى الأداء و الموسيقى اللى بسمعها فى أوديوهات و بتحلى الروايات جدا 🥰🥰

ياريت ترجعو الراوي و السيناريو كله باللهجة المصرية في الاداء بتكون افضل ومقبولة علي السمع في كل الاساطير خصوصا روايات دكتور احمد خالد توفيف عمرو يسري لما بيروي الرواية باللهجة المصرية بتبقي حلوة حتي الصوت بيتغير لكن لما بيتكلم بالفصحي بيعمق صوته او زي ما بيقولو deeper voice وبيبقي الصوت مش مقبول خصوصا لو زيي بسمع بالايرفونز ارجو انكو تتقبلو رايي

الصوت مقصود يبقى أعمق ومبحوح عشان دا رفعت العجوز المريض وهو فى سن أكبر هو اللى بيحكى مش رفعت اللى بيقوم بالأحداث فى سن أصغر قبل المرض اللى جاله ..لما تخلص هتفهم الجزئية دى من الآخر كل السلسلة دى هى فلاش باك لمغامرات رفعت على مدار سنين بيحكهالنا وهو عجوز جداا و مريض و على فراش الموت فطبيعي الصوت هيكون مختلف تماماً

الصوت المبحوح والعميق كان موجود في الاساطير الاولي اللي عملوها بس مكانش بنفس الدرجة و اللهجة ليها تأثير كبير وده اللي انا اقصده في كلامي اللهجة بتأثر علي تون الصوت والصوت الرخيم او البحة كانت موجودة عادي

@karim أويديوهات أول مابدؤووا أول كام عدد بس مكنوش لسة بيظبطوا الموضوع دا و دا مكنش صح وهما نفسهم قالوا هنصحح الخطأا و نظبطه و بناء عليه بقالهم سنين عمرو يسرى فدور السرد بيقرا بنفس الصوت و التون بعيدا عن لغة عربية ولا لأ مش هى اللى متأثرة زى ما إنت متخيل .. أى حلقة اتعملت من ٢٠١٨ لوقتنا هذا بنفس التون معادا أول كام عدد بس ودا كان خطأ . أكيد سمعتهم

وحشتني جملة" اوديوهات عندما تدب الحياة في كتاب"

فعلا احلى من الجملة الجديدة ياريت يرجعوها تانى

الصراحة وعلي عكس جميع الآراء، أنا شايف أن دور أستاذ سعيد عامر مناسب بالمللي وهوا أبدع الصراحة 🌹

اشكرك يا فندم 🙏🙏

الاداء مزعج جدا جدا

القصة إبداعية و الأداء ممتاز . اداء الاستاذ سعيد عامر مناسب تماما لشخص يصطدم بكارثة هائلة يعجز العقل عن فهمها او التعامل معها . لا اتفق مع كثير من التعليقات السلبية فما زالت أوديوهات منصة ممتازة و محترمة جدا في خضم هائل من التفاهات و السفالات و تستحق كل الدعم

صحيح

ليه غيرتو البرومو أوديوهات عندما تدب الحياة في كتاب 😢

جزء رامي عطية محتاج الصوت يتلون ويكون فيه حياة

إنها حاجة طخ دش بوم

Too much loud screaming . Narrator and actor

ليه الفصحى وليه المبالغة في الاداء الصوتي اللي بالفصحى؟ الىوايه جميلة و صوت رفعت بيطبطب على القلب حرفيا بس الفصحى بوظت كل حاجه

أستاذ سعيد أداء مسرحي مبالغ فيهياريت لو يغير شويه من أسلوب الإلقاء لانه عالي بعض الشئ علي المحتوي السماعي

الراوي بتاع خيال الضل منفعل زيادة بصورة مبالغ فيها و بالنسبة لي مزعجة جدا

انا توقفت عن السمع مرتبن بسبب الزعيق في قصة خيال الضل

القصة جميلة كعادة أوديوهات طبعا، بس فنان الظل كان محتاج صوت تاني، حاسة لو أيمن طارق كان صوته مناسب أكتر للشخصية، أستاذ سعيد أداؤه دايما حلو لكن الدور دا مكنش مناسب للأسف وكله زعيق

ايوة بالظبط لسه كاتبة في رد على تعليق فوق اني كنت متوقعاهم يجيبو ممثل دكتور مصطفى بتاع جنايات بس كنت ناسية اسمه

ا. سعيد عامر بيبقى بيرفكت في الادوار السايكو بتبقى تحفة .. بس هنا كنت حاسة بانزعاج إلى حد ما على غير العادة مع اني كنت مستنية الظلال بفارغ الصبر عشان من اعدادي المفضلة

بصراحه صوت سعيد عامر مزعج اوى الصراحه

المشكلة حسيت اني مش عارفة اتخيله على الشخصية اوي .. هو بيليق اكتر في الشخصيات السايكو او الكبيرة في السن بس هنا وانا بسمع كنت متوقعة لما الشخصية دي تظهر يجيبو الممثل بتاع جنايات اللي كان عامل دور دكتور مصطفى مش فاكرة اسمه ايمن ايه كنت حاسة هيليق اوي

بالعامية المصرية هيكون اجمل

سرد ممل خصوصا في الفصحى ماقدرت كمل الرواية

الصوت في جزء فقدت موهبتي عظيم جدا ولايق على احساس الشخصيه اللي تقريبا اتجننت من موهبتها اللي ضاعت منها ومش شايفه مزعج خالص زي ما الناس بتقول

تمثيل أستاذ سعيد عامر ما شاء الله جبار خوفه ورعبه في نبرة صوته تحفة لكن عندي احساس إن هاني سنه أصغر م الصوت دا بكتير يعني مثلا هاني دا عشرينات لكن صوت الاستاذ سعيد أكبر من كدا شويتين

بلس إن بالنسبة لي هاني كان خايف ومكتئب مش منفعل

يا اوديوهاات مش عاجبني الانترو عايزين الانترو القديم من فضلكم

خطير بجد الأداء تحفة ،عمرو يسرى ، أحمد مجدى ، سعيد عامر،باسم أمينمصطفى عادل فى دور عزت من أكتر الشخصيات اللى بحبها و الموسيقى روعة بجد رعب 👏🏻♥️♥️

ليه اللغه الفصحي!!!

💖💗💖💗💖💗💖

مستنية العدد ده من زمااااااان شكرا اوديوهات من تونس ❤️❤️

من أكتر الأعداد اللى كانت بتخوفنى و لما سمعته منكم خوفت أكتر 😀 الأداء و الموسيقى فى حتة تانية 👏🏻👏🏻

مع احترامي اسلوب المؤديين مع الفصحى أفسد كتير من متعة القصة

رائعه بس لو كانت بالعاميه كلها اجمل

عدد روووعة و تقديمكم ليه ممتاز جدا 🥰

👏🏻👏🏻👏🏻

من أحلى الأعداد بجد و أرعبهم كنت مستنياها منكم جداا وكالعادة بهرتونى سهرا عليها وكانت أحلى سهرة 💓💓

تحفة تحفة بجد ♥️♥️

إشعار السعاده ❤️❤️

جميلة فى كل حاجة دايما ممتازين 😍😍 أداء و موسيقى و البرومو كمان كان تحفة

عظيمة جداا جداا ماشاء الله أصوات رووعة و إخراج متميز 👏🏻

عاش عقبال اسطورة الطوطم😂🤍🤍🤍🤍

♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️

.......

ماكدوجااااااال 😱

ـ شكلك كنت بتعمل غدا لبكره و بتستخدم توم كتير = ولا عامل حاجه اصلهم بيجوا من الشبابيك و شكلهم مصرين اليومين دول 😅😅😅😅

❤️

اخير اول عمل 2026

حالة رفعت الصحية كاسفانا دايما 🤦🏽♀️😂

جزئين كل جزء ساعتين ياسلملم ياسلملم 🥰🥰

تحفه بجد حلوه اوي اوي اوي

عظمة عظمة عظمة 👏👏👏❤️❤️

انتو .فين من زمان .ليه القسوه متتاخروش علينا كدا

🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰

وااااااااو اخيييييرااااا ❤❤❤❤

واخيرااااا والله اشتقنا

قلبي الصغير لا يتحمل جرعة السعادة❤️❤️

شكرا اوديوهات على المجهود الرائع

♥️♥️♥️♥️♥️

هو دا الكلام